Ninja's Place
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


[ A forum dedicated to hardcore combat sports fans. ]
 
Home PageHome Page  HomeHome  GalleryGallery  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown

Go down 
+3
Farmer1906
oggy420
OU
7 posters
AuthorMessage
Guest
Guest




Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptyFri Mar 15, 2013 1:04 pm

I say over. He wont go for a takedown in the first 2 min.
Back to top Go down
OU
Administrator
Administrator
OU


Favorite Fighter(s) : Diaz Bros, Wandy, Ace, Hendo, JDS, Lima Bros,Uncle Creepy, long live Iceman
Posts : 43280
Join date : 2009-07-15
Age : 38
Location : Lawton, Oklahoma

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptyFri Mar 15, 2013 1:24 pm

under
Back to top Go down
oggy420
Bronze Belt
Bronze Belt



Posts : 6483
Join date : 2009-07-15
Age : 35

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptyFri Mar 15, 2013 1:27 pm

leg kick circle circle leg kick circle circle jab circle leg kick circle faint punch into shooting a double within the 1st 1:30
Back to top Go down
Farmer1906
Gold Belt
Gold Belt
Farmer1906


Favorite Fighter(s) : Griffin, Franklin, Hendo, Sonnen, Wand, Lawler, Belfort, Pettis, Aldo, Mousasi
Posts : 10222
Join date : 2009-07-15
Location : Texas

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptyFri Mar 15, 2013 3:04 pm

Under. He gets a few jabs and shoots.
Back to top Go down
Ali
Brown Belt
Brown Belt



Posts : 2894
Join date : 2013-01-04

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptyFri Mar 15, 2013 5:00 pm

He'll probably try and do a Kosheck but will quickly take it to the ground once Nick unleashes his pitty patter smash.
Back to top Go down
Guest
Guest




Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptyFri Mar 15, 2013 8:35 pm

I for see a lot of leg kicks by GSP this fight.
Back to top Go down
GDPofDRC
Administrator
Administrator
GDPofDRC


Favorite Fighter(s) : Shogun, Fedor, Wand, Saku, Hendo, BJ, Bas, Cain, Mike Vallely
Posts : 21274
Join date : 2009-08-04
Age : 104
Location : Fresyes, CA

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptySat Mar 16, 2013 2:55 am

Tough call, I'm going over.
Back to top Go down
https://www.youtube.com/v/skCV2L0c6K0
timthebim
Platinum Belt
Platinum Belt
timthebim


Favorite Fighter(s) : BJ PENN, JOSH KOSCHECK, SPIDER
Posts : 16809
Join date : 2009-07-15
Age : 41
Location : Detroit

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptySat Mar 16, 2013 4:59 pm

Over. I think he stands for a couple minutes.
Back to top Go down
Farmer1906
Gold Belt
Gold Belt
Farmer1906


Favorite Fighter(s) : Griffin, Franklin, Hendo, Sonnen, Wand, Lawler, Belfort, Pettis, Aldo, Mousasi
Posts : 10222
Join date : 2009-07-15
Location : Texas

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptySat Mar 16, 2013 5:47 pm

After listening to Matt talk about it, I think GSP may just throw to overwhelm Diaz on the feet with a flurry then get away. GSP is a freak athlete and quick as hell. Look how Condit moved in and out with Diaz, not problem. GSP is faster and con mimic that.
Back to top Go down
Ali
Brown Belt
Brown Belt



Posts : 2894
Join date : 2013-01-04

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptySun Mar 17, 2013 5:42 am

lol he didn't even wait a minute.
Back to top Go down
timthebim
Platinum Belt
Platinum Belt
timthebim


Favorite Fighter(s) : BJ PENN, JOSH KOSCHECK, SPIDER
Posts : 16809
Join date : 2009-07-15
Age : 41
Location : Detroit

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptySun Mar 17, 2013 11:05 am

Was it even 20 seconds?
Back to top Go down
Birdofthad
Platinum Belt
Platinum Belt



Favorite Fighter(s) : Ken shamrock, Frank Shamrock, Guy Mezger, Pete Williams, you get it Lions Den
Posts : 17542
Join date : 2009-07-19
Age : 36
Location : D Town

Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown EmptyMon Mar 18, 2013 2:15 am

10 seconds lol
Back to top Go down
Sponsored content





Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty
PostSubject: Re: Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown   Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown Empty

Back to top Go down
 
Over/Under of 2min on GSP getting his first takedown
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Is takedown defense getting better...
» Team Takedown
» Nastiest Scrambles/Takedown defense
» Lesnar is 2-7, 28% on takedown attempts vs wrestlers in the UFC.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Ninja's Place :: Fight Discussion :: MMA-
Jump to: