[ A forum dedicated to hardcore combat sports fans. ]
 
Home PageHome Page  HomeHome  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Off Topic

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 22 ... 39  Next
AuthorMessage
Ziggy116
Black Belt
Black Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Rampage, Fedor, Gangster brothers, Aldo
Posts : 3315
Join date : 2009-07-15
Age : 36
Location : Cedar Rapids

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 16, 2012 1:19 pm

killerofchicken wrote:
last night i went to famous daves and got the rib tips!!! OMG, those things are 5 times better than the actual ribs! always getting that from now one... plus it costs 9 bucks and the ribs are like 15 at least

I used to like Famous Dave's, I can't stand that place now. Their beans are bomb tho.
Back to top Go down
View user profile http://apps.facebook.com/groupsplus/group.php?id=2139
killerofchicken
Platinum Belt
Platinum Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Mauricio Shogun Rua, BJ Penn, AXE MURDERER,Fedor, CroCop, Vitor Belfort, JDS
Posts : 16259
Join date : 2010-02-28
Age : 31
Location : Iowa

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 16, 2012 1:23 pm

Ziggy116 wrote:
killerofchicken wrote:
last night i went to famous daves and got the rib tips!!! OMG, those things are 5 times better than the actual ribs! always getting that from now one... plus it costs 9 bucks and the ribs are like 15 at least

I used to like Famous Dave's, I can't stand that place now. Their beans are bomb tho.
considering they're the only bbq joint around here i have to like em lol

_________________
Back to top Go down
View user profile
Ziggy116
Black Belt
Black Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Rampage, Fedor, Gangster brothers, Aldo
Posts : 3315
Join date : 2009-07-15
Age : 36
Location : Cedar Rapids

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 16, 2012 1:25 pm

killerofchicken wrote:
Ziggy116 wrote:
killerofchicken wrote:
last night i went to famous daves and got the rib tips!!! OMG, those things are 5 times better than the actual ribs! always getting that from now one... plus it costs 9 bucks and the ribs are like 15 at least

I used to like Famous Dave's, I can't stand that place now. Their beans are bomb tho.
considering they're the only bbq joint around here i have to like em lol

That's true, I'll make my own. Fuck that noise, cheaper and much better! lol
Back to top Go down
View user profile http://apps.facebook.com/groupsplus/group.php?id=2139
killerofchicken
Platinum Belt
Platinum Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Mauricio Shogun Rua, BJ Penn, AXE MURDERER,Fedor, CroCop, Vitor Belfort, JDS
Posts : 16259
Join date : 2010-02-28
Age : 31
Location : Iowa

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 16, 2012 1:40 pm

Ziggy116 wrote:
killerofchicken wrote:
Ziggy116 wrote:
killerofchicken wrote:
last night i went to famous daves and got the rib tips!!! OMG, those things are 5 times better than the actual ribs! always getting that from now one... plus it costs 9 bucks and the ribs are like 15 at least

I used to like Famous Dave's, I can't stand that place now. Their beans are bomb tho.
considering they're the only bbq joint around here i have to like em lol

That's true, I'll make my own. Fuck that noise, cheaper and much better! lol
its fucking cold out man! plus my buddy has a shit ton of coupons for the place, they scratch it off and you always win at least an appetizer with a chance to win a $1000 catering service. we ate for free and then got hammered

_________________
Back to top Go down
View user profile
killerofchicken
Platinum Belt
Platinum Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Mauricio Shogun Rua, BJ Penn, AXE MURDERER,Fedor, CroCop, Vitor Belfort, JDS
Posts : 16259
Join date : 2010-02-28
Age : 31
Location : Iowa

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 16, 2012 7:47 pm

just got home to find an envelope from the us immigration office... time to pay 2200 for me getting into the US... SOB! at least they are offering me payments to pay it with.

_________________
Back to top Go down
View user profile
GDPofDRC
Administrator
Administrator
avatar

Favorite Fighter(s) : Shogun, Fedor, Wand, Saku, Hendo, BJ, Bas, Cain, Mike Vallely
Posts : 21275
Join date : 2009-08-04
Age : 98
Location : Fresyes, CA

PostSubject: Re: Off Topic   Wed Jan 18, 2012 8:23 pm

Dads Kitchen? What's the deal Kings, I hear good things. Probably gonna get a late lunch there Friday.

_________________
captain organic wrote:
tolivendiewithLA wrote:
Are u fucking serious with this post bro? ur a newbie to MMA compared to me, I watch all fights, but don't get a hard on unless guys are in the top 30.

Uh, Are u fucking serious with this post bro?



WAR WAR WAR
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/v/skCV2L0c6K0
killerofchicken
Platinum Belt
Platinum Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Mauricio Shogun Rua, BJ Penn, AXE MURDERER,Fedor, CroCop, Vitor Belfort, JDS
Posts : 16259
Join date : 2010-02-28
Age : 31
Location : Iowa

PostSubject: Re: Off Topic   Thu Jan 19, 2012 9:12 am

it's -19 with the wind chill, 3-5 inches of snow expected for tonight and tomorrow

_________________
Back to top Go down
View user profile
Ziggy116
Black Belt
Black Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Rampage, Fedor, Gangster brothers, Aldo
Posts : 3315
Join date : 2009-07-15
Age : 36
Location : Cedar Rapids

PostSubject: Re: Off Topic   Thu Jan 19, 2012 10:00 am

killerofchicken wrote:
it's -19 with the wind chill, 3-5 inches of snow expected for tonight and tomorrow

6-10 now sucka
Back to top Go down
View user profile http://apps.facebook.com/groupsplus/group.php?id=2139
OU
Administrator
Administrator
avatar

Favorite Fighter(s) : Diaz Bros, Wandy, Ace, Hendo, JDS, Lima Bros,Uncle Creepy, long live Iceman
Posts : 43455
Join date : 2009-07-15
Age : 31
Location : Lawton, Oklahoma

PostSubject: Re: Off Topic   Thu Jan 19, 2012 10:05 am

oh yeah? well it's 25 and I'm cold.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Ziggy116
Black Belt
Black Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Rampage, Fedor, Gangster brothers, Aldo
Posts : 3315
Join date : 2009-07-15
Age : 36
Location : Cedar Rapids

PostSubject: Re: Off Topic   Thu Jan 19, 2012 10:12 am

OU wrote:
oh yeah? well it's 25 and I'm cold.

Awe, poor sweetie
Back to top Go down
View user profile http://apps.facebook.com/groupsplus/group.php?id=2139
killerofchicken
Platinum Belt
Platinum Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Mauricio Shogun Rua, BJ Penn, AXE MURDERER,Fedor, CroCop, Vitor Belfort, JDS
Posts : 16259
Join date : 2010-02-28
Age : 31
Location : Iowa

PostSubject: Re: Off Topic   Thu Jan 19, 2012 10:24 am

Ziggy116 wrote:
killerofchicken wrote:
it's -19 with the wind chill, 3-5 inches of snow expected for tonight and tomorrow

6-10 now sucka
wow! i just put 210 pounds of sand in the back... still barely got out of my driveway lol

_________________
Back to top Go down
View user profile
OU
Administrator
Administrator
avatar

Favorite Fighter(s) : Diaz Bros, Wandy, Ace, Hendo, JDS, Lima Bros,Uncle Creepy, long live Iceman
Posts : 43455
Join date : 2009-07-15
Age : 31
Location : Lawton, Oklahoma

PostSubject: Re: Off Topic   Thu Jan 19, 2012 10:42 am

Ziggy116 wrote:
OU wrote:
oh yeah? well it's 25 and I'm cold.

Awe, poor sweetie
So cold, so so cold.

_________________
Back to top Go down
View user profile
killerofchicken
Platinum Belt
Platinum Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Mauricio Shogun Rua, BJ Penn, AXE MURDERER,Fedor, CroCop, Vitor Belfort, JDS
Posts : 16259
Join date : 2010-02-28
Age : 31
Location : Iowa

PostSubject: Re: Off Topic   Fri Jan 20, 2012 2:15 pm

headed home... TOO much snow coming down

gotta get out of here while i still can

_________________
Back to top Go down
View user profile
OU
Administrator
Administrator
avatar

Favorite Fighter(s) : Diaz Bros, Wandy, Ace, Hendo, JDS, Lima Bros,Uncle Creepy, long live Iceman
Posts : 43455
Join date : 2009-07-15
Age : 31
Location : Lawton, Oklahoma

PostSubject: Re: Off Topic   Fri Jan 20, 2012 2:20 pm

54 here.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Ziggy116
Black Belt
Black Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Rampage, Fedor, Gangster brothers, Aldo
Posts : 3315
Join date : 2009-07-15
Age : 36
Location : Cedar Rapids

PostSubject: Re: Off Topic   Fri Jan 20, 2012 2:27 pm

killerofchicken wrote:
headed home... TOO much snow coming down

gotta get out of here while i still can

I just got home. 380 surface wasn't too bad but visibility is horrible.
Back to top Go down
View user profile http://apps.facebook.com/groupsplus/group.php?id=2139
Ziggy116
Black Belt
Black Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Rampage, Fedor, Gangster brothers, Aldo
Posts : 3315
Join date : 2009-07-15
Age : 36
Location : Cedar Rapids

PostSubject: Re: Off Topic   Fri Jan 20, 2012 2:28 pm

OU wrote:
54 here.

Guess I shoulda stayed with you
Back to top Go down
View user profile http://apps.facebook.com/groupsplus/group.php?id=2139
killerofchicken
Platinum Belt
Platinum Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Mauricio Shogun Rua, BJ Penn, AXE MURDERER,Fedor, CroCop, Vitor Belfort, JDS
Posts : 16259
Join date : 2010-02-28
Age : 31
Location : Iowa

PostSubject: Re: Off Topic   Fri Jan 20, 2012 11:23 pm

Ziggy116 wrote:
killerofchicken wrote:
headed home... TOO much snow coming down

gotta get out of here while i still can

I just got home. 380 surface wasn't too bad but visibility is horrible.
yeah especially behind a freakin' semi truck lol

_________________
Back to top Go down
View user profile
killerofchicken
Platinum Belt
Platinum Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Mauricio Shogun Rua, BJ Penn, AXE MURDERER,Fedor, CroCop, Vitor Belfort, JDS
Posts : 16259
Join date : 2010-02-28
Age : 31
Location : Iowa

PostSubject: Re: Off Topic   Sat Jan 21, 2012 1:42 am

chicken biryani... mmmm

very spicy too... ill regret this tomorrow damn it!

especially with beer

_________________
Back to top Go down
View user profile
GDPofDRC
Administrator
Administrator
avatar

Favorite Fighter(s) : Shogun, Fedor, Wand, Saku, Hendo, BJ, Bas, Cain, Mike Vallely
Posts : 21275
Join date : 2009-08-04
Age : 98
Location : Fresyes, CA

PostSubject: Re: Off Topic   Sat Jan 21, 2012 2:57 am

I had a garlic steak sandwich earlier. Pretty good.

_________________
captain organic wrote:
tolivendiewithLA wrote:
Are u fucking serious with this post bro? ur a newbie to MMA compared to me, I watch all fights, but don't get a hard on unless guys are in the top 30.

Uh, Are u fucking serious with this post bro?



WAR WAR WAR
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/v/skCV2L0c6K0
GDPofDRC
Administrator
Administrator
avatar

Favorite Fighter(s) : Shogun, Fedor, Wand, Saku, Hendo, BJ, Bas, Cain, Mike Vallely
Posts : 21275
Join date : 2009-08-04
Age : 98
Location : Fresyes, CA

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 23, 2012 1:12 am


_________________
captain organic wrote:
tolivendiewithLA wrote:
Are u fucking serious with this post bro? ur a newbie to MMA compared to me, I watch all fights, but don't get a hard on unless guys are in the top 30.

Uh, Are u fucking serious with this post bro?



WAR WAR WAR
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/v/skCV2L0c6K0
OU
Administrator
Administrator
avatar

Favorite Fighter(s) : Diaz Bros, Wandy, Ace, Hendo, JDS, Lima Bros,Uncle Creepy, long live Iceman
Posts : 43455
Join date : 2009-07-15
Age : 31
Location : Lawton, Oklahoma

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 23, 2012 12:12 pm

Soooooooo much gaming over the weekend. Started out the weekend as a 15. I'm about 1500 points from being a 40.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Ziggy116
Black Belt
Black Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Rampage, Fedor, Gangster brothers, Aldo
Posts : 3315
Join date : 2009-07-15
Age : 36
Location : Cedar Rapids

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 23, 2012 12:13 pm

OU wrote:
Soooooooo much gaming over the weekend. Started out the weekend as a 15. I'm about 1500 points from being a 40.

What game?

Today sucks monkey balls. Shitty weather, sick as fuck, nothing to do at work.
Back to top Go down
View user profile http://apps.facebook.com/groupsplus/group.php?id=2139
killerofchicken
Platinum Belt
Platinum Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Mauricio Shogun Rua, BJ Penn, AXE MURDERER,Fedor, CroCop, Vitor Belfort, JDS
Posts : 16259
Join date : 2010-02-28
Age : 31
Location : Iowa

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 23, 2012 12:25 pm

Ziggy116 wrote:
OU wrote:
Soooooooo much gaming over the weekend. Started out the weekend as a 15. I'm about 1500 points from being a 40.

What game?

Today sucks monkey balls. Shitty weather, sick as fuck, nothing to do at work.
today does suck... im catching another fucking cold plus i have shit to do at work! argh

_________________
Back to top Go down
View user profile
Ziggy116
Black Belt
Black Belt
avatar

Favorite Fighter(s) : Rampage, Fedor, Gangster brothers, Aldo
Posts : 3315
Join date : 2009-07-15
Age : 36
Location : Cedar Rapids

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 23, 2012 12:30 pm

killerofchicken wrote:
Ziggy116 wrote:
OU wrote:
Soooooooo much gaming over the weekend. Started out the weekend as a 15. I'm about 1500 points from being a 40.

What game?

Today sucks monkey balls. Shitty weather, sick as fuck, nothing to do at work.
today does suck... im catching another fucking cold plus i have shit to do at work! argh

Finally went to the dr yesterday after about 12 days of bullshit. Pneumonia and a sinus infection, pretty kick ass duo!!!
Back to top Go down
View user profile http://apps.facebook.com/groupsplus/group.php?id=2139
OU
Administrator
Administrator
avatar

Favorite Fighter(s) : Diaz Bros, Wandy, Ace, Hendo, JDS, Lima Bros,Uncle Creepy, long live Iceman
Posts : 43455
Join date : 2009-07-15
Age : 31
Location : Lawton, Oklahoma

PostSubject: Re: Off Topic   Mon Jan 23, 2012 12:31 pm

Ziggy116 wrote:
OU wrote:
Soooooooo much gaming over the weekend. Started out the weekend as a 15. I'm about 1500 points from being a 40.

What game?

Today sucks monkey balls. Shitty weather, sick as fuck, nothing to do at work.
Gears of War 3. Me and Ludo raped face in the game all weekend. We went had a 11 game win streak last night and 8 game win streak the night before. I bet we won 90% of the games we played this weekend and we played a shitload of games. It was "Winning Weekend" so we got an extra win bonus all weekend.

_________________
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Off Topic   

Back to top Go down
 
Off Topic
View previous topic View next topic Back to top 
Page 6 of 39Go to page : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 22 ... 39  Next
 Similar topics
-
» The order of Posts in a topic; ascending or descending? That is the question !
» Relly/Teryse/Evelly Banner Topic
» On the topic of being responsible as we celebrate the season...
» F1 Winter Testing Topic
» The old topic of rear fenders

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Ninja's Place :: General Discussion :: Off-Topic-
Jump to: